در سموا می توانید با هم رشته ای های ورزشی خود شبکه سازی کنید.

سموا شبکه اجتماعی برای ورزشکاران، مربیان و باشگاه داران پر انگیزه است. در اینجا شانس شما برای ارتباط با افرادی که در حال ایجاد مشاغل ورزشی خود هستند زیاد است. زندگی ورزشی و دستاوردهای شما در سموا در کانون توجه است. حرفه خود را به اشتراک بگذارید و شروع به ساختن بهترین رزومه ورزشی کنید.

آماده باشید تا خود را به جامعه جهانی ورزشکاران و مربیان و قهرمانان واقعی معرفی کنید.

sports-profile

پروفایل ورزشی

یک رزومه ورزشی منحصر به فرد در سموا نشان دهنده هویت ورزشی شماست. این اطلاعات حرفه ای شامل سابقه شغلی، مدارک ورزشی، رشته های ورزشی، مدارک قهرمانی و ...

ارتباط تخصصی

با ورزشکاران و مربیان چت و گفتگو کنید. فرصت های جدید کاری و ورزشی ایجاد کنید. با افراد مناسب رشته تخخصصی ورزشی خود آشنا شوید.

sports-management-team
rivall

هم تیمی

هم تیمی و دوست ورزشی مناسب خود را بیابید و تمرینات ورزشی را باهم برنامه ریزی کنید. مربی و باشگاه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

VARZESHKAR

"سموا" سامانه مربیان و ورزشکاران ایران

سامانه مربیان و ورزشکاران ایران با نام اختصاری “سموا” با ایجاد شبکه اجتماعی ورزشی و بانک اطلاعات، سعی در کوتاه کردن مسیر قهرمانی و کسب تجارب ورزشی برای ورزش های همگانی نموده است.

استعداد یابی ورزشی متناسب با تیپ بدنی و تطبیق روحیه فرد با رشته مورد علاقه، اولین گام ما برای شروع یک موفقیت بزرگ است. استفاده از اساتید مجرب ورزشی  زیر نظر متخصصان علم تمرین پیشنهاد ما برای تداوم مسیر قهرمانی و حرفه است. اساتیدی که در مراحل مختلف با کسب دانش های روز دنیا، با مطالعه و بهرمندی علم متخصصان علوم ورزشی، در مسیر پیشرفت گام بر می دارند.

در جمع خانوادگی سموا، تمامی جامعه ورزشی می توانند نسبت به معرفی خود، انتقال تجارب ورزشی و کسب درآمد، فعالیت کنند.

منتظر خبرهای خوب ما باشید!!!

در هر رشته ورزشی می توانید با ورزشکاران، مربیان، باشگاه ها، قهرمانان، هواداران، کارشناسان آن رشته ورزشی آشنا شده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

پکیج های ورزشی سموا

برای شروع ورزش در بخش قهرمانی یا همگانی، داشتن اطلاعات از وضعیت بدن خودتان، شرط اول برای دریافت یک برنامه تخصصی است. شما می توانید بر اساس شرایط موجود بدن خود، نسبت به وضعیت مطلوب و ایده آل برنامه ریزی کرده و در هر مرحله با مقایسه فاکتورها، نمودار پیشرفت خود را مشاهده کنید.

پایش سلامت

یکبار در سال تشکیل پرونده سلامت + ارائه برنامه ورزشی با توجه به وضعیت بدنی

پایش وضعیت بدنی با دستگاه inbody (تعیین شاخص توده بدن، متابولسیم پایه، میزان عضله، چربی، میزان تناسب چربی و عضله دربخش های مختلف بدن و...)

بررسی ناهنجاری اسکلتی و ارائه حرکات اصلاحی با دستگاه بررسی وضعیت استقامت قلبی عروقی (vo2max)

30 الی 45 دقیقه مشاوره ورزشی

استعدادیابی ورزشی

یکبار در سال تشکیل پرونده قهرمانی + معرفی به مربیان برتر استان

پیکر سنجی به منظور تناسب وضعیت بدنی با رشته مورد نظر

تطبیق تیپ شخصیت فرد با رشته ورزشی مورد علاقه و مشاوره ورزشی

بررسی ساختار اسکلتی و ناهنجاری اسکلتی به منظور بالا بردن دامنه حرکات و جلوگیری از آسیب‌های ورزشی

30 دقیقه مشاوره ورزشی

تعیین ناهنجاری های اسکلتی

یکبار در سال تشکیل پرونده سلامت + مشاوره و ارزیابی ناهنجاری های اسکلتی

ارزیابی کامل ناهنجاری های اسکلتی با دستگاه سه بعدی و ارائه حرکات اصلاحی

مشاوره در راستای بهداشت حرکتی (نحوه راه رفتن، نشستن، خوابیدن و انجام فعالیت های روزانه)

30 دقیقه مشاوره ورزشی

باشگاه‌های ورزشی برای جذب ورزشکار و ارائه خدمات ورزشی، نیاز به معرفی خود دارند. ما سعی داریم در این سامانه، به نیازهای اولیه این بخش از جامعه ورزشی بپردازیم.

در”سموا” مربیان می توانند با معرفی خود و شاگردان در صفحه شخصی، در جذب ورزشکاران مستعد کوشا باشند.

 ایستادن بر قله افتخار و سکوی قهرمانی، حاصل زحمات مربیان عزیزو زحمتکش این مرز و بوم است. زحمات شما عزیزان ستودنی است.

سموا بهترین برنامه شبکه ورزشی است که به ورزشکاران این امکان را می دهد با سایر علاقه مندان به ورزش اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

فرصت می دهد تا بخشی از جامعه ورزشی در حال رشد باشید، با علاقه مندان به ورزش ارتباط برقرار کنید و با افرادی که علاقه مشابهی با شما دارند ملاقات کنید.

محصولات ورزشی سموا

ناهنجاری‌های قامتی می‌توانند باعث اختلال در تعادل بدن، ناراحتی جسمی و روانی، مشکلات در حرکت و عملکرد روزمره شخص و در برخی موارد نیاز به درمان و مراقبت خاص دارند.

زانو درد

زانو درد

زانو درد

درد در گردن

گردن درد

گردن درد

کمر درد

کمر درد

کمر درد

شانه درد

شانه درد

شانه درد

آخرین و جدیدترین اخبار و مقالات ورزشی در مورد رشته های ورزشی، مربیان، باشگاه ها، ورزشکاران و رویدادهای ورزشی را می توانید در قسمت بلاگ سموا مطالعه نمایید.